ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ Π.Ε                                                                                         Θήβα 9/5/ 2020
 ΘΗΒΑΣ «Ο ΠΙΝΔΑΡΟΣ»                                                                                               Αρ. Πρωτ.: 30
ΠΑΡΟΔΟΣ ΑΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 3                                             Προς: Εκπ/κούς  Α/θμιας Εκπ/σης                     
ΘΗΒΑΣ (Εντός 3ου Δημοτικού)                                                                  Βοιωτίας (Περιφέρειας Θήβας), ΔΟΕ
         Τ.Κ: 32200        

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΘΕΜΑ: ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ
Τροπολογία που προβλέπει την απευθείας μετάδοση της διδασκαλίας που πραγματοποιείται δια ζώσης, έφερε εντελώς αιφνιδιαστικά  στη Βουλή την Παρασκευή 8 Μαΐου η υπουργός παιδείας. Η εν λόγω τροπολογία κατατέθηκε  στο νομοσχέδιο του υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου και καταρτίστηκε , σύμφωνα με δήλωσή της,  μετά από διαβούλευση με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
Σύμφωνα με το ισχύον νομικό πλαίσιο (ν. 2472/1997): τα δεδομένα ήχου και εικόνας, εφόσον αναφέρονται σε πρόσωπα, συνιστούν δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, η επεξεργασία δεδομένων επιτρέπεται µόνο όταν το υποκείμενο έχει προσχωρήσει δώσει τη συγκατάθεσή του ( άρθρο 5 ,παρ. 1, ν. 2472/1997).
Επομένως, η μετάδοση του μαθήματος εγείρει κρίσιμα ζητήματα όπως:
·         Την πλήρη διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων εκπαιδευτικών και μαθητών.
·         Την απώλεια της ιδιωτικότητας της διδασκαλίας.
·         Τη συγκατάθεση εκπαιδευτικών και γονέων.
·         Την ασφαλή χρήση του υλικού για τη μη ύπαρξη ανεπιθύμητων διαρροών.
·         Την τεχνολογική υποδομή των σχολείων.
Με την εν λόγω τροπολογία παραβιάζονται τα προσωπικά δεδομένα των μαθητών και των εκπαιδευτικών, των μαθητών με γνωστικές αδυναμίες και των μαθητών με ειδικές μαθησιακές ανάγκες. Στη σχολική τάξη το μάθημα παράγεται συνολικά από όλους τους μαθητές και δύναται η αξιοποίηση του λάθους για την ανατροφοδότηση και την πρόοδο των μαθητών.
Η μετάδοση του μαθήματος από την τάξη συνιστά καταπάτηση θεμελιωδών συνταγματικών ελευθεριών και παραβιάζει τη νομοθεσία και εγχώριες και διεθνείς συνθήκες, ενώ ταυτόχρονα θίγει την ιερή ιδιωτικότητα της διδασκαλίας.
Μετά το πολύκροτο πολυνομοσχέδιο για την παιδεία, το οποίο είναι βαθιά αναχρονιστικό και αντιεκπαιδευτικό, οδηγώντας πολλούς αναπληρωτές στην ανεργία και υποβαθμιζοντας την ποιότητα της εκπαίδευσης λόγω της αύξησης των μαθητών στους 26 ανά τμήμα καθώς και την επιβολή ελάχιστου αριθμού μαθητών στους 20, σε αντίθεση με τις παιδαγωγικές – επιστημονικές θέσεις,  η διοίκηση του ΥΠΑΙΘ συνεχίζει, εν μέσω πανδημίας και απουσίας διαλόγου, τα επικοινωνιακά παιχνίδια στις πλάτες της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Η δημόσια εκπαίδευση αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα όλων και δεν επιδέχεται καμία υποβάθμιση από πολιτικές που προκαλούν σύγχυση, αποπροσανατολισμό και στερούνται ουσιαστικότητας. Οι εκπαιδευτικοί με αυταπάρνηση, επί σειρά ετών , σε διάφορες γωνιές της Ελλάδας στήριξαν και στηρίζουν το Δημόσιο Σχολείο ‘’ υπερβάλλοντας εαυτόν’’  πολλές φορές. Η κατάφωρη, και επί σειρά, νομοθέτηση αντιεκπαιδευτικών νομοσχεδίων, εν μέσω πανδημίας , αποτελεί καταπάτηση των εργασιακών δικαιωμάτων  στοχεύοντας στην αύξηση της ανεργίας και στην υποβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Καλούμε το Δ.Σ. της ΔΟΕ να πάρει θέση.


Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                         Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

                       
 ΓΚΕΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ                                                    ΠΕΤΚΟΠΟΥΛΟΣΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου