ΣΥΛΛΟΓΟΣ
ΕΚΠ/ΚΩΝ Π.Ε.
Θήβα 30/5/ 2020
ΘΗΒΑΣ «Ο ΠΙΝΔΑΡΟΣ»
Αρ. Πρωτ. 32
ΠΑΡΟΔΟΣ
ΑΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 3 Προς: Δημ. Σχ. Α/θμιας Εκπ/σης
ΘΗΒΑΣ (Εντός 3ου Δημοτικού) Βοιωτίας (Περιφέρειας
Θήβας), ΔΟΕ
Τ.Κ: 32200
ΘΕΜΑ: ΨΗΦΙΣΗ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου
Παιδείας κατέθεσε αργά το βράδυ της Πέμπτης 28 Μαΐου το αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο στη Βουλή και
προχωρά, δυστυχώς, τις επόμενες ημέρες στην
ψήφισή του. Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αγνοώντας, για άλλη μια
φορά, την ύπαρξη ουσιαστικού διαλόγου με τις Ομοσπονδίες καθώς και τις έντονες
αντιδράσεις εκπαιδευτικών, μαθητών, γονέων καθώς και της Ευρωπαϊκής Συνδικαλιστικής Επιτροπής για την
Εκπαίδευση (ΕΤUCE), η οποία εκπροσωπεί περισσότερα από 100 συνδικάτα της
εκπαίδευσης στην Ευρώπη, προχωρά στην ψήφιση του εν λόγω νομοσχεδίου το
οποίο μάλιστα δεν διαφέρει αρκετά από την αρχική πρόταση.
Βασικά σημεία που
περιλαμβάνονται στο πολυνομοσχέδιο είναι:
·
Αύξηση του αριθμού των μαθητών στα
Νηπιαγωγεία από τους 22 στους 25 μαθητές.
·
Στα 2/θ και άνω Νηπιαγωγεία ο ελάχιστος
αριθμός μαθητών γίνεται 15 αντί 14 που ισχύει μέχρι σήμερα.
·
Αύξηση του αριθμού των μαθητών στα
Δημοτικά από τους 22 στους 25 μαθητές.
·
Στα 7/θ και άνω Δημοτικά Σχολεία ο
ελάχιστος αριθμός των μαθητών ανά τμήμα θα ανέρχεται στους 15.
·
Εισαγωγή νέων θεματικών ενοτήτων στο
Νηπιαγωγείο και στις μικρότερες τάξεις του Δημοτικού, πάρα τις αντιρρήσεις της
επιστημονικής κοινότητας.
·
Για τους αναπληρωτές προβλέπεται διπλή
μοριοδότηση στα δυσπρόσιτα καθώς και ποινές διετούς/ τριετούς αποκλεισμού σε
περιπτώσεις μη ανάληψης υπηρεσίας.
·
Αξιολόγηση σχολικής μονάδας και
εκπαιδευτικού προσωπικού.
Απαιτούμε άμεσα την απόσυρση του εν λόγω νομοσχεδίου, το οποίο φέρει
προς ψήφιση τις πλέον αντιεκπαιδευτικές και αναχρονιστικές ρυθμίσεις στη
δημόσια εκπαίδευση, την οποία οφείλουμε να προστατέψουμε και να αναβαθμίσουμε
με κάθε μέσο λαμβάνοντας υπόψη σοβαρά τις πραγματικές ανάγκες της δημόσιας
εκπαίδευσης.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΓΚΕΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΕΤΚΟΠΟΥΛΟΣΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου